Re: pytanie o program

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Wed 25 Feb 2009 - 02:21:41 MET

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisał w wiadomości
news:54m8q416j8loj90mjqk7d16o1asr3ki55r@4ax.com...
> widze, ze sie nie poddajesz.

po pijaku to my ze szwagrem nie takie rzeczy...

> nastepnym razem zaproponujesz mi pewnie
> jakis egzotyczny system operacyjny na dedykowanym hadrwarze, ktory
> bedzie mial ten soft wpisany w firmwarze karty graficznej.

nie, proponuje najprostsze rozwiazanie - liste i wybor z listy

> "TextMaster™ Data Editor is a software tool for rapid analyzes and
> processing of fixed length or delimited text files. Features include:

http://www.nontube.com/products/text-master
good alternative of NotePAD.

na pewno mowimy o tym samym programie?

> faktycznie poboczna, ale dziala szybko wywalajac liste slow w postaci:

SOA#1 & prawdopodobnie EOT bo mam dosyc ;) moze jak wytrzezwieje to tu zajrze