Re: pytanie o program

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue 24 Feb 2009 - 22:07:32 MET

On Tue, 24 Feb 2009 20:01:58 -0000, "tg" <aa@bb.cpl> wrote:

>Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisał w wiadomości
>news:9348q41ujmq60i4f6r777rkkg436q0q4k5@4ax.com...
>
>jezusie maryjo ;)
>
>a nie mozesz zassac Text Mastera,

zassac to moge i pol internetu, tylko nie na tym to polega.

>wrzucic mu gotowa liste (znajdziesz
>wyszukujac np. polish.txt, dictionary.txt czy english.txt czy wrescie
>http://sjp.pl/slownik/growy/sjp-20090223.zip ) zrobic randomize lines
>(jezeli ma byc w tym bajzel) i wydrukowac ile ci trzeba?

widze, ze sie nie poddajesz. nastepnym razem zaproponujesz mi pewnie
jakis egzotyczny system operacyjny na dedykowanym hadrwarze, ktory
bedzie mial ten soft wpisany w firmwarze karty graficznej.

"TextMaster™ Data Editor is a software tool for rapid analyzes and
processing of fixed length or delimited text files. Features include:
checking each record for line length, relevant file dates (created,
last modified and last accessed) and provides you with the relevant
statistics. SQL features provided by TMQL™ offer very powerful way for
a text file viewing and processing where every line is viewed as
collection of the fields rather than one unstructured set of
characters."

>uprzedzajac uwagi - randomize lines to poboczna funkcja i jako ze
>zapewne kompletnie nie jest zoptymalizowana i pewnie dupiato
>napisana potrafi nieco potrwac (nawet 10 min dla 10000 linii na q6600)

faktycznie poboczna, ale dziala szybko wywalajac liste slow w postaci:

Unhandled exception has occured in your application. If you click
Continue the application will ignore this error and attempt to
continue. If you click Quit, the application will close immediately.

>ale innego softu ktory to ma nie znam

znalem jeden, ktory robil dokladnie to co chce, jednak tez jako jeden
z modulow w tworzeniu krzyzowek, ale byl potwornie drogi (jak na tego
typu program) a jako trial byl w wersji, ktora umozliwiala odpalenie
tylko 3 razy plus limit chyba 7 dni.
niemozliwe, zeby nie bylo nic prostego, co to robi. <rs>