Re: SWAP - exterminator

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 23 Feb 2009 - 15:12:38 MET

In news:gntp3b$lj1$1@inews.gazeta.pl,
*poli * <300ton@NOSPAM.gazeta.pl> typed:
> Witam Wszystkich.
>
> Chciałbym prosić o pomoc w ... odpaleniu Windowsa XP pro SP3.
> Chciałem, na dzień dobry porządnie zdefragmentować dysk. W tym celu
> wyłączyłem SWAP-a, przeniosłem jądro do RAMu (jest go 1GiB)
> zrestartowałem i ... ujrzałem komunikat, że system bla, bla nie może
> dokończyć akcji z powodu BRAKU(!!) zasobów systemowych.
> Zdębiałem, ale zdefragmentowałem dysk używająć Ultimate Boot CD i ... nic.
> Tryb awaryjny uruchomił się tylko raz i to tylko z wierszem poleceń.
> Poleciłem więc CHKDSK /r. Znalazł i naprawł jakiś klaster, ale system nie
> [...]

Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

Przywracanie systemu Windows XP do poprzedniego stanu
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;306084

JAK: Uruchamianie narzędzia Przywracanie systemu z wiersza
polecenia w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;304449&Product=winxp

Konsola
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;314058
Ograniczenia Konsoli i sposoby ich obchodzenia:
http://www.searchengines.pl/index.php?showtopic=14270&st=0&/

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP Windows Desktop Experience]