SWAP - exterminator

Autor: poli <300ton_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 23 Feb 2009 - 10:08:59 MET

Witam Wszystkich.

Chciałbym prosić o pomoc w ... odpaleniu Windowsa XP pro SP3.
Chciałem, na dzień dobry porządnie zdefragmentować dysk. W tym celu
wyłączyłem SWAP-a, przeniosłem jądro do RAMu (jest go 1GiB) zrestartowałem
i ... ujrzałem komunikat, że system bla, bla nie może dokończyć akcji z
powodu BRAKU(!!) zasobów systemowych.
Zdębiałem, ale zdefragmentowałem dysk używająć Ultimate Boot CD i ... nic.
Tryb awaryjny uruchomił się tylko raz i to tylko z wierszem poleceń.
Poleciłem więc CHKDSK /r. Znalazł i naprawł jakiś klaster, ale system nie
wstał. Ki czort??
Poradźcie proszę co robić??

pozdr00fka
  poli