Re: Virtual machine PC 2007 i mysz.

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 17 Feb 2009 - 21:29:14 MET

Dnia Tue, 17 Feb 2009 21:13:38 +0100, Skrypëk napisał(a):

> Oczywiście że jest.

No nie było przechwytywania, niech skonam :) Zrobiłem taki wariacki myk:
Zabutowałem VM z dyskietki Cichego i uruchomiłem Partition Magic. Na nim
przechwytywanie myszy zadziałało. No więc kliknałem opcję VM "Zainstaluj
additions" , odczekałem chwilę, zrestartowałem VM i zapuściłem instalkę
win7. No i przechwytywanie się odnalazło :)

--
Jacek