Re: Połączenie komp-laptop?

Autor: Kermit <_at_jc.cy>
Data: Sun 15 Feb 2009 - 20:01:58 MET

Dnia 15-02-2009, ktoś znany jako 'jw1066@wp.pl' w wiadomości
<news:20d9.000001c0.49984c1f@newsgate.onet.pl> napisał:

> Tak robię i dostaję komunikat:
> "Stacjonarny nie jest dostępny. Możesz nie mieć uprawnień do używania
> tego zasobu sieciowego.
> Skontaktuj się z administratorem tego serwera aby uzyskać uprawnienia
> dostępu.
> Błąd logowania: użytkownikowi nie przyznano żądanego typu logowania na tym
> komputerze."

Epopei ciąg dalszy... :-) A już miałem nadzieję że Ci się udało.
Wobec powyższego wrócimy o dwa posty wcześniej:
Panel sterowania -> Narzędzia administracyjne -> Ustawienia
zabezpieczeń lokalnych -> Zasady lokalne i Przypisywanie praw
użytkownikom. Co masz dokładnie w "Odmowa dostępu do tego komputera z
sieci"? Najlepiej jak tam będzie pusto (tj. każdy typ konta ma dostęp
z sieci).

Poza tym (chociaż chyba nie dokładnie o to chodzi):
http://support.microsoft.com/kb/913628/pl

No i w końcu kopalnia wiedzy na długie zimowe wieczory (może się
czegoś dokopiesz):
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22u%C5%BCytkownikowi+nie+przyznano+%C5%BC%C4%85danego+typu+logowania+na+tym++komputerze.%22&btnG=Szukaj&lr=lang_pl

UWAGA - link jest długi i może być "złamany"

> Ale nie działa :((

Zaiste nagromadzenie problemów jest niespotykane. Sieć konfigurowałem
w domu i pracy wiele razy, ale nigdy z takimi problemami.

> No i tu jest chyba najbardziej tajemnicza rzecz !!!
> Ze stacjonarnego w ogóle nie znajduję lapka :(
> otoczenie sieciowe-> i lipa nic nie znajduje
> ale w tą stronę na razie się poddałem...

??? Na lapku masz Vistę. Tutaj niestety nie bardzo się orientuję.

--
Pozdrawiam
Kermit The Frog