Re: Połączenie komp-laptop?

Autor: Kermit <_at_jc.cy>
Data: Thu 12 Feb 2009 - 10:32:38 MET

Dnia 12-02-2009, ktoś znany jako 'jw1066@wp.pl' w wiadomości
<news:54c3.000003dc.4993d71b@newsgate.onet.pl> napisał:

> Na komputerze stacjonarnym mam zainstalowany:
> 1. Zone Alarm - dla potrzeb testu wyłączyłem go ale
> też dodałem IP laptopa 192.168.1.12 do sieci zaufane
> 2. Norton AntiVirus - nie widzę tu nigdzie zapory
> ale na wszelki wypadek wyłączyłem go
> 3. Windows XP - wyłączyłem zaporę
>
> Na laptopie:
> 1. McAfee - nie widzę tu nigdzie zapory
> ale ale też nie widzę możliwości wyłączenia programu (?)
> 2. Vista - wyłączyłem zaporę
>
> Jest pewien postęp. Z laptopa gdy wchodzę w sieci
> (Start-Sieć) jest już znaleziony komputer stacjonarny (uff...).
> [...]

Przewidywałem, ze to pytanie w końcu padnie :-)
Chyba nie dość uważnie przeczytałeś:

http://www.banita.pl/konf/smbprzegwinxp.html - akapit "Konto SMB"
http://www.banita.pl/konf/smbuprwinxp.html - akapit "Dostęp do konta"
http://www.banita.pl/konf/smbuprwinxp.html - akapit "Puste hasła"

Poza tym ewentualnie:

http://www.banita.pl/konf/smbfirewall.html

Polecam też uruchomienie "Kreatora konfiguracji Sieci"
(Start\Akcesoria\komunikacja) i uważne podawanie odpowiedzi. Na pewno
nic nie zepsuje, a czasem potrafi zdziałać cuda.

A tak w ogóle to jesteś na dobrej drodze... :-)

--
Pozdrawiam
Kermit The Frog