Re: Messenger

Autor: Jasmin <jasmin_at_wp.pl>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 20:10:52 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:gmspa5$ds$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Otwieramy menedżer zadań (prawy klawisz myszy na pasku zadań lub
> kombinacja klawiszy
> Ctrl+Alt+Del)
> Tutaj należy przejść na zakładkę Procesy, odnaleźć
> Explorer.exe i zakończyć go. Teraz na zakładce aplikacje w menu Plik -->
> Nowe zadanie trzeba wpisać Explorer.exe, żeby znowu uruchomić powłokę
> systemową.

Dzieki, ale ... jakbym byl podlaczony do pulpitu to bym tez zrobil
uruchomienie tej uslugi "na klikanego"
Problem w tym ze ja nie chce sie podlaczac do kazdego kompa, tylko
zautomatyzowac proces.
W takim razie jak zrestartowac Explorera w skrypcie/wpisem w regedit-cie?
Google nic nie wyrzucily, , "rundll32.exe User,ExitWindows" nie dziala :-(

Jasmim