Re: Messenger

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 10 Feb 2009 - 21:40:57 MET

In news:gmsmc9$g2t$1@mx1.internetia.pl,
*Jasmin* <jasmin@wp.pl> typed:
> Panowie takie pytanie - jak odpalic Poslanca poprzez wpis w rejestrze?
> Zalozmy ze Poslaniec jest jako usluga wylaczony i nie uruchomiony. OS to
> Win XP Prof. PL SP2.
>
> Wiem oczywiscie ze mozna to zrobic podlaczajac sie zdalnie do uslug i
> zmieniajac typ uruchomienia i potem uruchamiajac usluge, ale chcialbym to
> zrobic poprzez wpis w rejestrze, w skrypcie.
> Przejrzalem googla, przejrzalem support MS i jedyne co udalo mi sie
> znalezc to klucz:
> HKLM/SYSTEM/CurrentControlSet/Services/Manager - Start =2
> [...]

Otwieramy menedżer zadań (prawy klawisz myszy na pasku zadań lub kombinacja
klawiszy
Ctrl+Alt+Del)
Tutaj należy przejść na zakładkę Procesy, odnaleźć
Explorer.exe i zakończyć go. Teraz na zakładce aplikacje w menu Plik -->
Nowe zadanie trzeba wpisać Explorer.exe, żeby znowu uruchomić powłokę
systemową.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP Windows Desktop Experience]