Re: Wymiana dysk贸w ...

Autor: Papik <papikUSUNmnie_at_astercipy.net>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 12:39:11 MET

Dnia Wed, 11 Feb 2009 12:21:07 +0100, D艂ugi napisal/napisala:
> A to przejdzie w ten spos贸b ?
> Czy u艣miech na ko艅cu oznacza 偶art :) ?
> Te偶 my艣la艂em 偶eby za mnie wykona艂 to sam mirror, ale powniewa偶 jest r贸偶nica w pojemno艣ci dysk贸w,
> nie wiem jak sie zachowa RAID, nigdy nie robi艂em takiej operacji.

Teoretyzuje niestety ale z praktyki to podmienilem kontroler w RAID5 i nic
sie nie posypalo, oraz podmienilem 2 dyski na wieksze w tym RAID5
(oczywiscie nie oba na raz).
Poki co jest ok. :)

--
* Foto freak:  http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
PAPIK -  Positronic Android Programmed for Infiltration and Killing