Re: W obronie Internet Explorer

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 00:52:26 MET

Użytkownik "Kłapouchy" <john@doe.com> napisał w wiadomości
news:feu666-42t.ln1@closterkeller.colbatz.pl...

> http://grzglo.jogger.pl/2009/02/06/firefox-celem-nieuczciwych-posuniec-microsoftu
>
> Prawda to czy nie. Jakoś mi się wierzyć nie chce (i bootować windows)

Hmm... Ja się pokusiłem o sprawdzenie (bo i tak na codzień, to Opera) -
mam zainstalowany tylko IsoBuster Toolbar, to jedyny dodatek, który mi
teraz pokazuje Fx...
Aktualizacje mam nastawione na automat o 3 rano, wyłączyłem tylko
ponowny rozruch (w GPO). Dodatku w Fx nie widzę, nie ma go też, ale to
może z tego powodu, że posprzątałem nieco (nowa instalka, w poprzedniej
instalator Visty narobił mi za dużo uszkodzeń, ledwo przywróciłem do
stanu umożliwiającego backup danych) CCleaner-em także instalatory i
deinstalatory poprawek, oraz powypieprzałem je z dodaj-usuń, jak i
posprzątałem po nich Rejestr.
Jest to kilkudniowa instalka (której tym razem po raz pierwszy od 5 lat
zrobiłem backup plikowy) i może jeszcze muszę poczekać na instalację
poprawek? Hmm... zostawiałem komputer na noc i nie miałem sygnałów (no,
poza jednym na samym początku, ale siedziałem przed ekranem i widziałem
co szło), żeby zeszło coś nowego. W każdym razie kuupę poprawek
pościągało, tylko, że nie zamierzam ich wyrzucać i nie ma sensu trzymać
deinstalatorów. Może w którejś z tych poprawek był ów "service pack"?
Nie chce mi się nawet tego sprawdzać teraz :)

--
D4