Otwierane okienko po każ?dym restarcie

Autor: Kermit <_at_jc.cy>
Data: Tue 10 Feb 2009 - 14:27:55 MET

Witam!

Problem drobny acz "upierdliwy". Robiłem porządek mojej córce w jej
laptopie, bo okazało się, że coś "złapała". Po dokładnych skanowaniach
AdAware-m i Avast-em, pozbyłem się paru plików z trojanami i innym
badziewiem, po czym odblokowałem dostęp do WindowsUpdate oraz do
edycji rejestru (były zablokowane). System jest w tej chwili (mam
nadzieję) czysty.

Niestety ubocznym efektem tej zabawy jest wspomniany w tytule
problemik, który wcześniej nie występował. Po każdym uruchomieniu
systemu (WinXPHome) na pulpicie otwiera się nie proszone okienko "Mój
komputer" (niemal od razu - przed pojawieniem się ikonek w tray-u).
Szczegółowo obejrzałem wszystkie klucze "Run" i miejsca autostartu -
nie widzę nic niezwykłego. Szukałem w internecie, ale znalezione
porady dotyczyły otwierania się okna "System32" lub "Moje dokumenty"
przy starcie systemu i jak się okazało, nie bardzo miały zastosowanie,
mimo podobieństwa zjawiska. Jakieś inne pomysły gdzie szukać dalej?

--
Pozdrawiam
Kermit The Frog