Re: XP Home SP3 i SQL Express 2005

Autor: Borafu <borafu_NIELUBIESPAMU_at_gazeta.pl>
Data: Thu 05 Feb 2009 - 14:16:18 MET

Krzysiek pisze:

> wyłączyłem firewalla (mam sprzętowego na gateway'u - router).
> Zainstalowałem Offica 2007 z dodatkiem do OE. Chciałem udostępnić jego
> bazę danych w sieci i mi napisało, że "XP Home nie ma możliwości
> udostępniania baz danych" i złożyłem ręce. Ale jest jeszcze jedna
> opcja tylko nie umiem zmusić instalatora do podłożenia bazy danych na
> innym komputerze. Mam taki misz-masz. Serwer głównej aplikacji jest na
> W2K. Tam pracuje SQL Express 2005. I tam chciałem (a nie lokalnie)
> połozyć bazę pod Business Contact Manager i udostępnić ją dla
> [...]

Ojej, no przecież "Home" czy "Professional" to tylko nazwy handlowe!
Istotne jest czy firma weszła w posiadanie tego XP legalnie i czy używa
go zgodnie z postanowieniami licencji.

Rzuć okiem na ten program:
http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=435&Alcohol+120%+1.9.8.7117
Idąc tropem myśli "Home nie wolno używać w firmie" wyjdzie Ci, że
sprzedawca musi mieć koncesję ;-)

Pozdro

--
Borafu