Re: Dolozenie dysku do RAID-1

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 05 Feb 2009 - 00:43:14 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Smerda"
>Na IBMowych kontrolerach da się różne ciekawe rzeczy robić. OIDP na serii
>ServeRAID7 dało się zrobić taki "RAID-1" albo "RAID-0" na jednym dysku. Ale
>da się także zrobić np bardzo ciekawy skądinąd RAID-1E na nieparzystej
>liczbie dysków.

Faktycznie, zapomniałem, że ServeRAID-y bywały takie sprytne, że nie
dawało rady używać po prostu pojedynczego dysku, tylko traktowały go
jako zdegradowaną jedynkę.

--
[------------------------] Przy    zderzeniu   betonu   z   elektroniką
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] najczęściej wygrywa beton(Krzysztof Ziętara)