Zarządzana kolejka druku na MS Windows XP HOME

Autor: podgik-poznan <podgik_at_podgik-poznan.pl>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 23:41:35 MET

Witam

Mam w biurze takiego XP HOME na komputerze który jest w jednym
pomieszczeniu z drukarką udostępnianą innym komputerom w sieci.
Drukarka jest stara na LPT szkoda podawać typu.
Udostępnienie jest przez zwykłe udostępnienie w drukarkach tego
komputera na XP HOME.

Takie rozwiązanie choć sprawne ma minusy:
1. Nie mogę zliczać zadań które wydrukowano z konkretnego komputera,
wszystko jest drukowane jako gość i nie ma tu inspekcji
2. Nie można podłączyć tak udostępnionej drukarki jak serwera druku po
IP, wg portu

Co możecie polecić żeby obejść te ograniczenia. Zamiana komputera i
systemu nie wchodzi narazie w grę.