Re: gdy niemozliwy inny OS na laptopie

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 15:51:03 MET

> czy majac na plecach oddech w7,gdzie zapewne przejmie sie sensowne i cenne
> cuda postepu z visty, jestes przekonany,ze powinno sie inwestowac w viste?

Raczej należy sobie odpowiedzieć, "Jak bardzo potrzebuje w danym momencie
nowego komputera?"
Jeśli możesz się wstrzymać z zakupem do 1 lipca to możesz liczyć na to
iż twój nowy komputer będzie uprawniony do darmowej aktualizacji do Windows
7
dotyczyć to będzie tylko wersji OEM Home Premium, Business i Ultimate,
oraz tylko w przypadku gdy system był preinstalowany przez producenta
a do obudowy jest przymocowany na stałe COA z zainstalowanej Visty.

Mnie 3 tygodnie temu odpowiedź na postawione na początku pytanie
zmusiła to kupna komputera z preinstalowwaną Vistą x86
lecz już po 3 dniach zniknęła ona z dysku a jej miejsce pojawił się Windows
7 Beta 1 x64
z którego jestem bardzo zadowolony.

--
Pozdrawiam