Re: W obronie Internet Explorer

Autor: 666 <usunto_at_wp.eu>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 12:16:07 MET

Uzywam IE6.0 na leciwym sprzęcie (na myśl o przenoszeniu systemu dostaję takiej gęsiej skórki, że kupione przez mnie dysk i płyta głowna już się zestarzały w szufladzie ;)) i niestety nie wiem, jak wyłączyć wyskakujące co chwila okienko z pytaniem o zainstalowanie Flash Playera (Flash niestety za bardzo spowalnia wiele stron).
Może ktoś poradzi?

-----