Re: Znajdź/zamień z wiersza polecenia

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Jan 2009 - 18:08:53 MET

raqs <raqs@interia.eu-hate_spam> napisał(a):
> Witam,
> Potrzebuję napisać skrypt batch, który z w pliku tekstowym wykona zamianę
> określonego łańcucha znaków na inny i zapisze plik wynikowy (to akurat nie
> jest problemem). Przypuszczam, że należałoby użyć jakiegoś edytora tekstu.
> Czy ktoś ma jakiś pomysł?
> pozdr
> Raq

Prosto się raczej nie da. Trzeba by użyć for z przełącznikiem /f, użyć
tokens i podmieniać. Przykład jest tutaj:
http://windowsitpro.com/article/articleid/81629/jsi-tip-8386-how-can-i-replace-delete-and-insert-text-into-a-file.html
Jest on jednak bardzo rozbudowany, Tobie potrzebne będzie kilka, kilkanaście
linijek.
Nie wiem po co Ci edytor tekstu. Nie ma raczej możliwości sterowania nim z
pliku wsadowego.
Możesz też poszukać sed dla Windows i jego wykorzystać w pliku .bat.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/