Konsola MMC do zarządzania użytkownikami...

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 28 Jan 2009 - 18:02:26 MET

Bawię się w tworzenie własnych konsol MMC coby je udostępnić innym
(okrojone, z odpowiednimi skrótami w odpowiednim miejscu). Na razie
używam tego trybu graficznego/wizarda zgodnie z opisem:
http://www.petri.co.il/create_taskpads_for_ad_operations.htm

Wszystko OK, po zapisaniu tworzy się plik XML z opisem konsoli.

Tu pojawia się pierwsze pytanie - czy istnieją jakieś inne (oprócz MMC)
narzędzia do edycji tego pliku XML? Bo być może samo MMC nie udostępnia
wszystkich możliwych opcji.

Drugie pytanie to jak dorobić do MMC akcję "Pokaż rozszerzone
informacje" zgodnie z tym opisem:

http://www.petri.co.il/add_user_account_information_to_dsa.htm

ALE bez modyfikowania schematu AD.

Wydaje mi się, że można to samo zrobić podpinając pod akcję w MMC
skrypt, ale nie za bardzo wiem jak go wywołać aby przekazać informację o
wybranym obiekcie.