Problem z przróbką napisów do filmu

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 26 Jan 2009 - 13:00:16 MET

Cześć
Wiem ze trochę NTG ale może ktoś pomoże. Mam film z napisami w pliku srt.
Zmieniłem rozszerzenie na txt, wczytałem napisy do Worda i przetumaczyłem z
słoweńskiego, po czym zapisałem na powrót do pliku txt. Zmieniłem ponownie
rozszerzenie na srt i kicha, napisy sie nie pokazują w filmie.
Na oko w pliku jest wszystko tak samo (oglądane w Wordzie jak i w
notatniku), ale coś nie trybi bo napisów nie ma. Co spieprzyłem?

--
Jacek