Re: Komp ma przywidzenia :)

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 26 Jan 2009 - 01:31:43 MET

Filon in news:glg0r0$2f$1@inews.gazeta.pl
[.......................]

wtracając sie:
u mnie wsrod wielu wyraznych ikon [spraw,ktore w systemie ewidentnie sa
obecne,chocby jako zainstalowane apl.] w galezi "Sterowniki niezgodne z P&P"
pokazuje sie b.duza ilosc ilon bladawych,z wlasciwosciami dokladnie takimi:
"...To urządzenie nie występuje w systemie, nie pracuje poprawnie lub nie ma
zainstalowanych wszystkich swoich sterowników"
- pobiezne przejrzenie i widac,ze sa tutaj blade wpisy nawet jakichs
aplikacji testowych,ktore zadzialaly kiedys i juz ich nie ma w systemie.
Podejrzewam,ze zbedne.
Cos z tym wypada/trzeba zrobic?
Smieci? wyrzucic przez "usun"?

Z kolei w galezi "woluminy przechowywania danych" tez jedna blada
ikona,piata ikona [4-y pozostale o normalnym wygladzie] i tez komunikat
wlasciwosci j/w.
co z tym?