Re: Czyszczenie XP C-cleanerem i gubienie haseł

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 25 Jan 2009 - 23:35:47 MET

Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>
napisał w wiadomości news:glio3v$5p5$1@news.onet.pl...

> Próbowałem i tak - ale zawsze wszystkie logowania mi znikały.
> Odhaczenie "nie usuwaj cookies" też nie pomaga.

Ja mam zaznaczone tak: (najnowszy CCleaner)
http://sp5sjt.webpark.pl/log1.png
http://sp5sjt.webpark.pl/log2.png
i żadne logowania mi nie znikają, hasła zapisane w Operze przeżyły nawet
rozpad systemu plików i rozwalenie geometrii dysku.

Jedynym skutkiem, powiedzmy, ujemnym, jest to, że przepada mi kolejność
ikonek na pasku szybkiego uruchamiania.
Drugim efektem, jest to, że Opera po takim czyszczeniu, uruchomiona,
otwiera się bez żadnej zakładki. Wystarczy dwulewoklik, lub jednoklik
środkowym klawiszem na listwie zakładek, a takowa się otwiera, strony
startowe są zachowane, a także jak mam strony z logowaniami, tradycyjne
ctrl+enter załatwia sprawę, nawet świeżutko po czyszczeniu.
Może masz zbyt agresywnie same programy poustawiane? Bo ja nie ukrywam -
odptaszyłem parę opcji z czyszczenia cache Opery i wygląda to tak:
http://sp5sjt.webpark.pl/opc.png
Ale też nie mam problemów z Fx i IE8... Choć ich używam sporadycznie
raczej.
Jedyne czego mi w Operze brakuje, to przechodzenie ACID3, ale to już w
dziesiątce będzie - alpha przechodzi w 100 %.

--
Alleluja i do przodu!
(C) Łociec derechtór.