[VISTA] Problem z drukarką OKI C3200

Autor: raqs <raqs_at_interia.eu-hate_spam>
Data: Mon 19 Jan 2009 - 08:21:19 MET

Witam,

Mam taki oto problem z drukarką OKI C3200 (podłączona lokalnie przez USB
2.0). Drukarka instaluje sie normalnie, nic nie krzyczy, natomiast próba
wydruku strony testowej kończy się wszystko-mówiącym komunikatem:

"wydruk strony testowej nie powiódł się, czy chcesz wyświetlić
informacje o usuwaniu problemów z drukowaniem?"

Próba wydruku z Notepada kończy sie komunikatem "Nieprawidłowe dojście"

Co ciekawe, sama drukarka rozmawia z komputerem za pomocą dedykowanego
"monitora", zaś sam problem tkwi w sterowniku. Kombinowałem z różnymi
wersjami językowymi ze strony OKI, próbowałem też zainstalować te od
WInXP, kończyło się zawsze tak samo.

Może ktoś zwalczyl tę drukarkę na viście i ma dla mnie jakąś poradę?

pozdr
raqs