Re: Wirus , ale nietypowy

Autor: <casio0_at_onet.eu>
Data: Fri 16 Jan 2009 - 09:55:15 MET

> Ktoś tu wspomniał o windows update.... nie będę komentował - to
> śmieszne.
> Mój XP chodzi od 3 latek i nie narzekam, nie mam antywirusa, nie
> używam IE. Wierz mi, że można. Mam łącze sześcio megowe i wierz mi -
> intensywnie korzystam z internetu.

ok, dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
 Wirus ktorego posiadam to virus.win32.virut.e , w moim przypadku duplikowal on
svchost, nod32 go nie potrafi usunac, poddal pliki kwarantannie i przestal
dzialac dzwiek i siec... Wyjalem wiec je spod kwarantanny ale to nic nie dalo a
dzwieku i sieci dalej niema :-/
 Mam pytanie, zrobilem backup na dysku przenosnym, ale co mi z tego , skoro po
formacie i zainstalowaniu windy wirus znow przeskoczy na swierzy system? Jaki
soft mam zainstalowac, aby skutecznie bronil mnie przed tym wirusem?
 Moja drugie pytanie to jak wyczyscic MBR.

                                 st.