Re: Ustawienia IE6

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 15 Jan 2009 - 19:17:29 MET

In news:gkn8i1$5iu$2@news.onet.pl,
*miram* <miramo@op.pl> typed:

> Dzięki, jak stwierdziłem, Opera sobie z tym radzi, ale mnie ciekawi
> dlaczego IE6 ma problemy. Pewnie coś jest ustawione nie tak, ale nie
> wiem co. Pozdrawiam serdecznie, Miram.

Opcje folderow-->Typy plikow-->dane rozszerzenie-->Zaptasz "Potwierdz
otwarcie po pobraniu"
lub w rejestrze:
HKEY_CLASSES_ROOT\.php
odczytaj wartosc domyslna np. to bedzie XXXFile
Znajdz klucz XXX.File
HKEY_CLASSES_ROOT\XXXFile
EditFlags= 00 00 00 00 zmien wartosc trzeciego bitu na 01,
co da np. 00 00 01 00
Jesli brak takiego klucza, to go dopisz

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP Windows Desktop Experience]