Re: Wirus , ale nietypowy

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 15 Jan 2009 - 11:20:54 MET

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:gkn2ae$2dvb$1@opal.icpnet.pl...
> W takim przypadku nie ma co walczyć, tylko usunąć ten system,
> zainstalować
> nowy, założyć sobie konto użytkownika, a przede wszystkim korzystać
> z Windows Update i cieszyć sie bezpiecznym systemem. Oczywiście
> instalacja jakiegoś dobrego rezydentnego antywirusa pomoże w
> utrzymaniu
> 'czystości' systemu.

To chyba by było najlepsze... ale tak mi sie jakoś... że czasem warto
uratować to, co jest...
Ale oczywiście, jeśli nic z tego, to reinstal, po zbackupowaniu danych i
żegnaj wirek...
Tylko, że ja bym jeszcze przeczyścił zerowy cylinder dysku... A
przynajmniej MBR i superblok.

--
Alleluja i do przodu!
(C) Łociec derechtór.