Re: Wirus , ale nietypowy

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Thu 15 Jan 2009 - 11:14:37 MET

Użytkownik "stabillo" <casio0@onet.eu> napisał w wiadomości
news:3543.00000048.496eff44@newsgate.onet.pl...
> Witam!
> Mam ogromny, problem. Od kilku dni walczylem z wirusami. Usunalem duzo
> infekcji. Nie moglem uporac sie z plikiem svchost.exe( w moim przypadku jest
> wirus a nie plik systemowy!!!) Nie mam juz pojecia czym go usunac, jesli
> skasuje
> go z dysku zaraz sie pojawia spowrotem. Po uzyciu NOD32 i skasowaniu
> wszystkiego
> co bylo zainfekowane, nie dziala ani siec, ani karta dzwiekowa. Nie moge
> znalezc
> [...]

W takim przypadku nie ma co walczyć, tylko usunąć ten system, zainstalować
nowy, założyć sobie konto użytkownika, a przede wszystkim korzystać
z Windows Update i cieszyć sie bezpiecznym systemem. Oczywiście
instalacja jakiegoś dobrego rezydentnego antywirusa pomoże w utrzymaniu
'czystości' systemu.

Piciu