Re: Co jest grane

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 15 Jan 2009 - 02:11:07 MET

Użytkownik "Mirek" <mirwin@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1jjtv68tnpmr9$.efyrmxse2zp0$.dlg@40tude.net...
> Jest sobie Dell T5400 z dyskami w RAID z mirrorem. Cały czas świeci
> kontrolka zajętości dysku, choć nic nie jest wykonywane. Testy
> Może jakieś macie pomysły co to może być.

Pewnie to nie to... ale brat miał obudowę z kontrolką, gdzie zworką
przestawiało się polaryzację sygnału sterującego lampką. Wyglądało to
tak, że kontrolka migała, ale gdy dysk skończył pracować, kontrolka
świeciła światłem ciągłym.
Poza tym... Możliwe też, że mimo oznak spokoju, w tle cały czas coś się
dzieje, nie wiem, czy macierz jest odświeżana, czy jak się to zwie, czy
może jakiś babol ssie dane z dysku...?

--
Alleluja i do przodu!
(C) Łociec derechtór.