Re: Jaki czytnik NEWS ?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 12 Jan 2009 - 16:12:47 MET

JoteR in news:gkclak$foo$1@inews.gazeta.pl

ciekawym, jak pobieracie z news.onet.pl, bo jesli chodzi o mnie, to po
ostatnim i oczywiscie kolejnym padzie serwera [gdy nie moglem w ogole
zalogowac sie do serwera], zmiana na lepsze polega teraz na tym, ze moze
zalogowac to ja sie nawet moge, ale posta, to juz ani jednego dobrac nie
moge do tych, ktore mam sprzed ostatniej awarii. Zadna grupa nie dziala.