Re: Edycja rejestru WinXP pod Linuksem.

Autor: <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 12 Jan 2009 - 16:30:10 MET

On 12 Sty, 15:56, Mariusz Kruk <Mariusz.K...@epsilon.eu.org> wrote:

> Ale poczytaj może dokładnie.
> "# There is also a registry editor and other registry utilities that
> works under linux/unix, and can be used for other things than password
> editing. "

Racja. Zraziłem się, bo uprzednio szukając zewnętrznego edytora
rejestru przeszperałem zawartość kompilacji Hiren's i to narzędzie
upierdliwie nie chciało zadziałać (błąd sumy crc - pewnie coś z
archiwum jest zwalone na mojej płycie CD). Nagrałem osobno ten mały
obraz z Offline NT Password & Registry Editor'em i widzę, że to może
byc to czego szukałem.
Niestety dzisiaj już się tym nie zajmę bo kończę prace... a jutro
czeka mnie powtórka z rozrywki :(

Pzdr, OMSON