Re: Jaki czytnik NEWS ?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 12 Jan 2009 - 00:02:30 MET

Użytkownik "Chichotek" <zy@erpuarg.jnj.cy> napisał w wiadomości
news:16srz4ga3c7mz$.dlg@chichot.truposza.pl...
> Był 11 styczeń (niedziela) gdy o godz. 16:30 *Jacek Maciejewski*

> Całkowicie popieram przedpiszcę :)

Ja po połowie. Dialog ma wadę dyskwalifikującą niektóre poważniejsze
zastosowania... i nic tu filtry, skrypty... Wadę już tu opisywałem, więc
nie będę się powtarzać.
Dlatego nie używam. Pomijam, że przy większym obciążeniu po prostu bywa,
że się wywala... Ale to już nie na codzień. I gdyby ta wada istniała bez
tej "mojej", to D40 dawno by u mnie chodził. Mimo pewnego defektu
kosmetycznego... bardzo mi go brakuje, serio. A nowa wersja, bez wady,
nie wyszła...

--
Alleluja i do przodu!
(C) Łociec derechtór.