Re: Jaki czytnik NEWS ?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 11 Jan 2009 - 13:39:27 MET

In news:slrngmjokk.v6c.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl,
*Mariusz Kruk* <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> typed:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Palusiński"
>
> Wiesz, mogę przecierpieć jakieś pomyłki, czy przypadkowe potknięcia. Ale
> "te" używane w liczbie pojedynczej /.../.

Nikt nie każe Ci z tego tytułu cierpieć - współczuję ;-)
Reasumując, to nie jest liczba pojedyncza, a mnoga, gdyż występuje tam login
i pass, więc jest to liczba mnoga. A więc musi wpisać te parametry z
logowania, a nie "to parametry logowania".

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP Windows Desktop Experience]