Re: Jaki czytnik NEWS ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 11 Jan 2009 - 13:14:12 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Palusiński"
>PS. Netykieta sie kłania, tu nie uczymy sie poprawnej pisowni i nie należy
>nikomu zwracać uwagi z tego tytułu, no chyba, że jest to wyjątkowy/rażący
>błąd ortograficzny.

Wiesz, mogę przecierpieć jakieś pomyłki, czy przypadkowe potknięcia. Ale
"te" używane w liczbie pojedynczej jest równie koszmarne, co np.
"wziąść". Jest to rażący błąd.
Dbajmy o czystość języka. Nie mówmy/piszmy jak buraki spod budki
z piwem.

--
  Kruk@ -\                   | There  are three ways to do something: do it
          }-> epsilon.eu.org | yourself, hire someone or forbid  your  kids