składnik dll - gdzie odwołanie do niego?

Autor: Tomek <x_at_y.z>
Data: Wed 07 Jan 2009 - 11:39:57 MET

Witam,
Mam ciekawy przypadek. W Win XP HE pojawił sie plik c:\windows\system32\mswdfft.dll - wg.
virustotal.com przez 30% programów rozpoznany jako zainfekowany -
http://www.virustotal.com/pl/analisis/6b686a36b2fb8f106d8b5f01106847b1 . Po usunięciu tego pliku
praktycznie wszystkie uruchamiane procesy dają błąd "Nie można znależć składnika" - Uruchomienie tej
aplikacji nie powiodło się, ponieważ nie znaleziono mswdfft.dll.Ponowne zainstalowanie aplikacji
może naprawić ten problem." Po kliknięciu OK programy uruchamiają się i działaja poprawnie.

Pytanie brzmi: gdzie to siedzi i na jakiej zasadzie działa? (i ewentualnie jak to wywalić) Jak do
tej pory nie spotkałem się z takim działaniem syfków...