Re: Nietypowy problem (a nawet po prostu kaprys) z NTFS...

Autor: poli <300ton.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 07 Jan 2009 - 07:50:35 MET

 Witam.

Sorki, że podpinam sie pod wątek, ale nie ma co zapychać forum podbnymi
wątkami.

> ... przydało by się MFT jak najbardziej obciąć, pozostawiając jej kilka
(naście|dziesiąt) pozycji w rezerwie, na "zaś".

> Jeszcze tylko rozwiązać problem nie-woadomo-po-co tworzenia wielkiej strefy
> zarezerwowanej na rozszerzenie MFT, w sytuacji, gdy nic tego nie
> zapowiada, a system, czy jaka inna cholera, uparcie tę strefę odtwarza.

.. no własnie!! Co z tym "czymś" zrobić?? Jest jakiś myk który pozwoli na
zmniejszenie tej strefy na stałe? Dodam, że na moim "domowym" kompie
(partycja 50 GiB)ta strefa to ok 1/4 (!!) dysku, a w pracy (wielu userów,
partycja ok 40 GiB) jest na prawdę minimalna. Na obu używałem JK Defrag i z
tąd wnioskuję wielkość tej strefy, aczkolwiek PerfectDisk pokazuje tak samo.

Wielkie NowoRoczne pozdr00fka !!
 poli