Re: AVAST zawiesza kompa Need Help

Autor: <iveride_at_gmail.com>
Data: Mon 05 Jan 2009 - 12:57:36 MET

On 5 Sty, 10:03, iver...@gmail.com wrote:

> teraz to dopiero mam problem. co tam avast, zainstalowałem inny
> antywiruswww.trendmicro.com(Internet Security) i efekt podobny -
> komp też nie chce wystartować w trybie normalnym, ale tego programu
> nie można odinstalować w trybie awaryjnym - specjalnie ma taką
> funkcję! zamiast wyinstalować proponuje przeskanować system.
> do naprawy XP nie mogę wykorzystać płytki z systemem bo mam kompa
> zaszyfrowanego CompuSec Free i to jest "pierwszy system".
>
> Co można zrobić?- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Ponieważ udalo sie rozwiązać problem to zasadniczo wątek jest
wyczerpany, znalazłem informację o toolkit do usuwania programu gdy
inaczej nie można go odinstalować.

Ten program dużo lepszy od Avasta - znalazł 4 trojany których Avast
nie zobaczył!

jednak mój XP nie przyjmuje oprogramowania antywirusowego - chyba że
tylko w safe mode :(

poza tym ciekawy jestem jak skorzystać z Napraw na płytce systemowej
gdy ma się zaszyfrowany dysk preboot?