Re: Obraz dysku za pomocą xxclone

Autor: <iveride_at_gmail.com>
Data: Mon 05 Jan 2009 - 12:54:25 MET

On 5 Sty, 11:56, "kajus44" <kajususunt...@wp.pl> wrote:

> A nie da sie wejść do rejestru, do klucza
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run i usunąć
> ten z nazwą antywirusa po czym zrestartować komputer? moze sie odpali bez
> załączonego programu?

Dzięki udalo sie rozwiązać problem, też tak pomyślałem i zajrzałem na
stronę firmową by zobaczyć czy jest info o ręcznym odinstalowaniu i
znalazłem informację o toolkit do usuwania programu gdy inaczej nie
można odinstalować.
Ten program dużo lepszy oed Avasta - znalazł 4 trojany których Avast
nie zobaczył.

jednak mój XP nie przyjmuje oprogramowania abtywirusowego - chyba że
tylko w safe mode :(