Re: Notebook przejscie na nowy dysk - bez Ghosta

Autor: Anka <stona_at_fuw.edu.pl>
Data: Sun 04 Jan 2009 - 02:56:49 MET

Użytkownik "Skalski" <karol-nazwisko@wp.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:gjol90$5s9$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Anka napisał(a):
> (...)

> ^^^^^^^^^^^^^ <---tu chyba zrobiłaś błąd
>
> (...)

> wydaje mi się że dlatego - "skopiowałam"

> google:
> przeniesienie systemu na nowy dysk
> klonowanie dysku
>
> w skrócie tą metodą co ty chcesz(?):
> 1. robimy obraz partycji systemowej starego dysku (lub całego dysku)
> gdzieś tam
> 2. przywracamy z tego obrazu partycję(e) na nowym dysku
> 3. odpalamy system z nowego dysku i robimy porządki, czyli zwiększamy,
> [...]
Dzieki, jeszce pokopie. Mialam nadzieje, ze to sie da bez robienia obrazu, Z
Ghostem to wiem, ale chcialam recznie. system chodzi, ale ciagle sa jakies
kwiatki np. udostepnione foldery sa widzine, ale nie mozna w nie wejsc
dopoki nie powtorze operacji udostepniania. Poza tyn niektore katalogi nie
daja sie kasowac, maja w polu tylko do odczytu nie haczyk, ale zielone
zaznaczenie i to sie nie daje wywalic. Office przy pierwszym uruchomieniu
Worda udawal ze cos instaluje itd.

pozdrawiam Anka