Re: Newsgroup: pl.comp.os.ms-windows.winxp ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 03 Jan 2009 - 18:10:39 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"

>Oj, według mnie mylisz się :)
>
>Windows 2000:
>
>1) Jest słabiej dostosowany do dzisiejszego sprzętu z HT,
> wieloma rdzeniami i dużą pamięcią.
>
>2) Jest niezgodny z niektórymi nowszymi aplikacjami.

Z kolei XP potrafi sprawiać problemy z niektórymi kombinacjami
sprzęt/soft.
Znam z własnego podwórka.
Niestety, z kolei 2000 na współczesnym sprzęcie potrafi sprawiać spore
problemy.

--
[------------------------] I  WON'T  NOT  USE  NO DOUBLE NEGATIVES(Bart
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] Simpson on chalkboard in episode BABF02)