Re: Pomoc w Vista Business

Autor: 123 <zero_at_zero.com>
Data: Sat 03 Jan 2009 - 12:45:02 MET

Bardzo dziękuję.

> Zacznij od:
> 1) Panel sterowania\System i konserwacja\System Windows - Zapraszamy!
> lub
> 2) Wciśnięcia F1 -> Przeglądaj Pomoc -> Wprowadzenie
>
> W obu tych miejscach masz opisane, nawet pokazane na filmie, podstawy Visty i różnice pomiędzy nią a XP (m. in. wyszukiwanie,
> "uruchom", "moje dokumenty" i inne).

Mam możliwość skorzystania z pomocy w obu tych miejscach, ale każde z nich
jest zorganizowane trochę inaczej. Oba jednak są oparte na podziale tematycznym.
Dobrze to i źle. Nie mogę jednak znaleźć wspomnianych przez Ciebie różnic
w stosunku do Windows XP, a to na początek interesowałoby mnie najbardziej,
bowiem nawyki z XP są silne i przeważnie próbuję metod stosowanych w XP.
Co do wyszukiwania, to jakiś czas temu na tej grupie był już ten temat i na razie
podana tam metoda mi wystarczy.

Pozdrawiam

P.S. Wydaje mi się, że zaproponowany przeze mnie temat bardziej pasuje do obecnie
dyskutowanych spraw.