Re: Wersja aplikacji pakietu Office nie zgadza sie

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Fri 02 Jan 2009 - 15:38:07 MET

Użytkownik "123" <zero@zero.com> napisał w wiadomości
news:gjkkjm$7eg$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Już działa. Bardzo dziękuję.

> Nie ma. Nie ma także na moim starym komputerze z WinXP SP2. Może to się
> inaczej nazywa?
> W poniedziałek sprawdzę to na innych komputerach.

Zacznij od:
1) Panel sterowania\System i konserwacja\System Windows - Zapraszamy!
lub
2) Wciśnięcia F1 -> Przeglądaj Pomoc -> Wprowadzenie

W obu tych miejscach masz opisane, nawet pokazane na filmie, podstawy Visty
i różnice pomiędzy nią a XP (m. in. wyszukiwanie, "uruchom", "moje
dokumenty" i inne).

pzdrw
gl12d4