Notebook przejscie na nowy dysk - bez Ghosta

Autor: Anka <stona_at_fuw.edu.pl>
Data: Fri 02 Jan 2009 - 11:13:25 MET

Zmienialam dysk w notebooku.
1. Podpielam nowy przez przjsciowke do kompa z XP
Utworzylam 2 partycje NTFS z poziomu zarzadzania dyskami.

2. Podpielam stary pod tego kompa i
pod pod Linuxem skopiowalam wszystko z C
(z wyjatkiem pagefile.sys, hiberfile.sys itd)

3. Ustawialm na nowyn partycje C jako aktywna
4. wlozylam dysk do notebooka,
z konsoli odzyskiwania
fixmbr, fixboot i bootcfg/rebuild w koncu poszlo, ale proponuje mi 2
instalki, chociaz faktycznie jest jedna.

Poza tym znikla z Szybkiego uruchamiania ikona Pokaz pulpit (juz ja
przywrocilam) i IE, a pojawila sie ikona desktop.ini.
po boocie uruchamia mi sie otwarty notatnik i w nim plik desktop.ini.

Zawartosc pliku:

[.ShellClassInfo]
LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21787

1. Dlaczego tak sie dzieje, i co z tym zrobic, zeby nie namieszac.
2. Czy moglibyscie opisac prawidlowa sekwencje krokow przy kopiowaniu
partycji systemowej na nowy dysk (bez dodatkowych maszynek typu NGhost) i
przywrocenie bootowania.
3. Jak przygotowac stary dysk przedtem, czy np.wylaczac hibernacje itd

Pozdrawiam Anka