Re: Wersja aplikacji pakietu Office nie zgadza sie

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 20:23:31 MET

123 wrote:
> Przede wszystkim ściąganie systemu i startowanie poszczególnych programów.

Co to znaczy "ściąganie systemu"?

I o jakich programach mówisz? Niektóre same z siebie są
mułowate jak nie wiadomo co, niestety...

> Ponadto dosyć często się zawiesza i czasami nie wiadomo co zrobić. W
> stacjonarnym

Nie powinno się takie coś dziać. Na *sprawnym* sprzęcie
Vista nie ma prawa się powiesić w zasadzie. Opisz dokład-
niej problem.

> W przypadku laptopa dość często nie wiem co zrobić, a wyłączenie
> zasilacza nic nie da,

A przytrzymanie wyłącznika przez 5 sekund?

> bo nie chodzi o to żeby baterię wyładować do zera. Do tej pory jakoś po
> pewnym czasie
> po różnych próbach laptop wracał do działania, ale pewnej metody na to
> nie znam.

No to skoro wrócił to się nie zawiesił. Zawieszenie
polega na tym, że cały system umiera, nie da się nawet
ruszyć wskaźnika myszy czy zmienić stanu kontrolek
klawiatury.

Opisz objawy.

> Ale może grafika nie jest zintegrowana? W moim laptopie jest
> panoramiczny ekran (15,4"),

*Jest* zintegrowana. Na obydwu maszynach. Na swoim notebooku
mam tak z 950 MiB dostępnej dla systemu pamięci, na tym nowym
stacjonarnym system dostawał gdzieś z 1850 MiB.

> i rozdzielczość 1680*1050, więc przypuszczam, że zjada sporo pamięci.

To wcale nie taka duża rozdzielczość. Bufor ramki w 16 MiB
się zmieści bez problemu. Większym problemem jest zajętość
pamięci w trybie 3D (np. właśnie z powodu Aero).

|                 |  Politechnika Śląska                   |