Re: Wersja aplikacji pakietu Office nie zgadza sie

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 19:28:36 MET

In news:gjj1bp$f1v$1@atlantis.news.neostrada.pl,
*123* <zero@zero.com> typed:

> Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję.

NP;-)

> A może wiesz co należałoby zrobić żeby przyśpieszyć Vistę SP1?
> Nie chcę wracać do XP jednak muszę zgodzić się z tymi, którzy twierdzą,
> że Vista jest mułowata. Jest na to jakieś lekarstwo?
> Uzywam laptopa z kartą graficzną zintegrowaną, a na płycie mam 2 GB RAM.

Wyłącz usluge indeksowania, wstepnego wczytywania oraz wyszukiwania
oraz
Polecam stonę jako lekture pod poduszkę
http://www.xp.net.pl/art/vista_opt.html
plus http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Optymalizacja+Vista&lr=

a tu masz narzędzie:
http://www.totalidea.com/content/tweakvi/tweakvi-index.html

> Może dołożenie jeszcze 2 GB (płyta na to pozwala) poprawiłoby sytuację?

Jak dodasz, to zawsze komp./system dostanie kopa.