Re: Wersja aplikacji pakietu Office nie zgadza sie

Autor: 123 <zero_at_zero.com>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 19:15:40 MET

> Użyj do tego zewnętrzenego programu np. RegistryBooster 2
> http://www.liutilities.com/products/registrybooster/ , RegistryRescue
> http://www.pcprivacysoftware.com/
> CCleaner Ccleaner http://www.ccleaner.com/download/

Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję.
A może wiesz co należałoby zrobić żeby przyśpieszyć Vistę SP1?
Nie chcę wracać do XP jednak muszę zgodzić się z tymi, którzy twierdzą,
że Vista jest mułowata. Jest na to jakieś lekarstwo?
Uzywam laptopa z kartą graficzną zintegrowaną, a na płycie mam 2 GB RAM.
Może dołożenie jeszcze 2 GB (płyta na to pozwala) poprawiłoby sytuację?

Pozdrawiam