Re: AD: pomoc zdalna

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 08:32:56 MET

Konrad Kosmowski pisze:

> Która polityka?

konf komp.|Szablony administr.|System|Pomoc zdalna jest
pomoc zdalna na żądanie - to co mnie mniej interesuje
oferuj pomoc zdalna - to co mnie bardziej interesuje
W obu powyzszych ustawieniach wybiera sie poziom interakcji
(ogladanie/zdalne sterowanie)
Ale mamy rowniez na wlasciwosci konta zakladke zdlane sterownaie i sa
"ptaszki" wlacz zdalne sterowanie i zadaj zezwolenia uzytkownika oraz
tryb przegladanie/isterakcja

> Ważniejsze będą ustawienia stacji. Z tego co rozumiem to ustawienia
> stacji/usera dotyczą tego który user (czy gurpa), z której stacji może
> inicjować połączenia do którego usera i do której stacji.
nie, to sie ustawia w konf komp.|Szablony administr.|System|Pomoc zdalna

> I będzie pytać - tego nie obejdziesz.
?? to po co sa te ustawienia, czyli M$ robi ustawienia ktore nie maja
znaczenia i nie sa uzywane? Ktos w tym watku pisal ze to user ma
zaczynac i tak jest ok, chociaz to nie prawda, chyba przestaje wierzyc w
newsy...

> I to ma sens - raz jest pytany o podgląd pulpitu (to wystarczy do
> tłumaczenia i tak się powinno uczyć usera aby sam klikał), drugi raz o
> zezwolenie na przejęcie kontroli nad sesją.
Ja wiem po co ale skoro chce to inaczej ustawic i sa takie parametry ale
u mnie nie zdaja egzaminu to pytam dlaczego

> To używaj VNC. :> Z grubsza to jest po to aby administratorzy mogli w
> sensowny sposób dać helldeskwcom możliwość zapewnienia wsparcia, a nie
> dawać im możliwości nadużywania. Możliwość podglądu sesji użytkownika
> bez jego wiedzy jest niepożądana.
Ty mi tlumaczysz logike, ktora znam, mnie interesueje zeby pytal raz. W
przypadku mojej organizacji wystarczy zeby raz pytal i od razu jest
mozliwosc sterowania, poniewaz nie ma sensu samo ogladanie, a przeciez
user i tak moze zamknac zdalne sterowanie.

> Do prac administracyjnych klikanie po sesji użytkownika jest Ci zbędne.

Irytuje mnie twoje podejscie, ja pytam jak cos skonfigurowac a Ty mi
odpowiadasz uzyj czegos innego co mi sie nie odpowiada, tlumaczysz
logike domyslnych ustawien, ktore mnie nie interesuja (tzn domyslne
ustawienia) i kto powiedzial ze docelowo ja z tego bede korzystac?