Re: Avira AntiVir - czy to jest dobre

Autor: Krasnal <krasnal74USUN_at_o2.pl>
Data: Wed 03 Dec 2008 - 10:05:34 MET

To był 2 grudzień (prawdopodobnie wtorek), gdy o godz. 10:55 *1634Racine*
napisał(a):

> a gdyby sie zastanowic, to czym _konkretnym_ kierowac sie, ze jednak avira?

Świetna wykrywalność, małe obciążenie systemu, prosta obsługa, mało
fałszywych alarmów.

> (ja myslalem o tropie takim: pc tools ma bardzo OK firewall - konkretne
> testy,

Ja akurat osobnego firewalla nie potrzebuje, wystarcza mi zapora z XP. Jak
ktoś ma głowę na karku, dobrze skonfiguriowany i zaktualizowany system oraz
wie co mu tam w tym systemie siedzi to IMHO wystaczy zapora.

> comodo nie idzie, firewall jest b. OK, a antyvir - taki sobie. Nie znam
> statystyk testowych avira - pc tools w kategorii antywirusowej,niestety)

Testy testami, różnie wychodzi. Ja piszę z własnego doświadczenia, ale
przykładowe wyniki:
http://virus.gr/portal/en/content/2008-06%2C-1-21-june
http://66.196.80.202/babelfish/translate_url_content?.intl=us&lp=ru_en&trurl=http%3a%2f%2fwww.anti-malware.ru%2fnode%2f158
http://www.av-comparatives.org/seiten/ergebnisse_2008_08.php