Re: Avira AntiVir - czy to jest dobre

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 02 Dec 2008 - 10:55:24 MET

Krasnal in news:q3m50bfebct0.1xpz2nipprdz7.dlg@40tude.net

a gdyby sie zastanowic, to czym _konkretnym_ kierowac sie, ze jednak avira?

(ja myslalem o tropie takim: pc tools ma bardzo OK firewall - konkretne
testy,
wiec moze i antyvir... To oczywiscie nie musi isc w parze, jak chocby z
comodo nie idzie, firewall jest b. OK, a antyvir - taki sobie. Nie znam
statystyk testowych avira - pc tools w kategorii antywirusowej,niestety)