Re: w2k - czy można przekopiować cały dysk; na inny ?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 28 Nov 2008 - 23:39:19 MET

"1634Racine" napisał:

> JAK przeniesc system operacyjny do nowego komp. z nowa plyta glowna?

Wyrżnąć z MU Kontrolery IDE ATA/ATAPI i dopiero przenieść system. Ponoć
czasami to działa. Aha, dobrze jest mieć zrzucony na ten dysk katalog i386
oraz sterowniki do nowej płyty, bo Winda może się domagać włożenia do napędu
płytki systemowej, a tu kontrolery jeszcze nie obgrane i CD niet...

> Jak - zakladajac, ze albo moge podpiac stary dysk do nowej plyty w nowym
> PC,ale zrobic obraz partycji systemowej i wkopiowac ja na nowy dysk juz
> wczesniej przygotowany,podpiety do nowej mobo.

IMHO głupiego robota - to tak, jakby przeprowadzając się ze slumsów do
apartamentowca zabrać ze sobą ulubiony, acz mocno hmm... zużyty kibel.

JoteR