Re: w2k - czy można przekopiować cały dysk; na inny ?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 27 Nov 2008 - 21:54:36 MET

Mateusz in
news:b1be2dd1-991a-49cf-8470-995e15b14033@l39g2000yqn.googlegroups.com
> [..........]
> pisałem przecież, że chodzi o kontroler i
> system plików !

TY moze i pisales o kontrolerze, ale RS _potem_ napisal to, co napisal i
nie wynikalo z jego pisania, ze takie przeniesienie systemu nie jest mozliwe
[choc moze z problemami].
    OK, idzmy do celu:

1.
ja pytam o przeniesienie systemu z calym dyskiem i rozumiem to przeniesienie
tak, ze biore dotychczasowy dysk i podpinam go do innej plyty glownej, w
innym/nowym komputerze i jasne co stalo sie w sprawie kontrolera - jest
nowym/innym --> twierdzisz, ze takie ekstremalne przeniesienie systemu NIE
jest mozliwe, nie uda sie żadną miarą?

2.
inna metoda: tworze wymienionym w watku softem obraz partycji systemowej,
klade ten obraz na nowy dysk podpiety rzecz jasna do nowej plyty glownej
[wiec nowy kontroler] --> twierdzisz, ze takie z kolei przeniesienie systemu
takze NIE jest mozliwe, nie uda sie?

Przeto:
JAK przeniesc system operacyjny do nowego komp. z nowa plyta glowna?
Jak - zakladajac, ze albo moge podpiac stary dysk do nowej plyty w nowym
PC,ale zrobic obraz partycji systemowej i wkopiowac ja na nowy dysk juz
wczesniej przygotowany,podpiety do nowej mobo.